Susanna

L Y C K A, vi kommer få en liten .............
Ja då var det sissta ultraljudet över innan vi träffas utanför magen💗 detta är ju något alldeles magisk och jag undrar om man någonsinn kan få nog?! Även storebror var med och tittade på liten i magen (även fasst det var mer intressant att käka på min plånbok😄)
Som jag gissade så hade jag moderkakan i framvägg, vilket säkert har å göra med att jag kände rörelser rätt sent för att vara jag. När moderkakan ligger i framvägg dämpar det nämligen sparkarna och kullerbyttorna som bebis gör och du uppfattar dom inte lika "vasst".
Idag har bebis dock bökat på hela dagen och vi har numer ständig kontakt med varandra, hur mysigt??💗💗
 
Nu till saken. Under hela min sammanfattande resa som gravid har jag alltid följt ett och samma mönster, det har liksom aldrig slagit fel på hela 11 år. Min first born är ju Leevi, min äldste son, och därefter har det alltid följt på pricken, pojke, flicka, pojke, flicka, pojke.
Inte konstisgt att jag var bergis på en liten flicka denhär gången......that´s my thäng liksom!
 
Men tjiiiiiiii fick vi!
En liten kille till är vad som gräddas där inne i magen och denna familj blir alltså en son och bror rikare vid Jul detta år!😍
Jag är så lycklig och allt känns så rätt!
Bara själva tanken på lillis med sin lillebror brevid sig och med bara 1 år och 3 månaders ålderskillnad gör mig alldeles blödig!😭😭
Kommer dom likna varandra?
Kommer jag, min blödiga hormonapa att klara av två lika söta rumpnissar utan att börja bröla varje gång jag ser på dom?!💖
Jag blir så varm innombords när jag tänker på hur kul mina två minikillar kommer att ha tillsammans, och på hur nära de förhoppningsvis kommer vara genom hela livet. Hur ALLA mina barn hoppeligen kommer stå varandra lika nära genom alla år framöver.
Jag är så tacksam ska gud veta!
 
För att inte tala om hur praktiskt det kommer vara med tanke på kläder och dyligt. Har ju knappt hunnit sortera ut alla små killkläder och nu får lillebror ta över allt!
 
Men tänk att jag, kommer få vara, att jag ÄR mamma till två döttrar och 4 söner??!
Det är ju nästan inte riktigt klokt!😵
Nu återstår det bara att se om vi ska få namnet godkänt till blivande storebror före lillebror anländer..... blir antagligen dubbeldop för rumpnissarna, men en sak är säker!
På lillis födelsedag, den 28.9 kommer jag defenitivt INTE kalla honom enbart "lillis" här på bloggen mer!
 Men nu är det jag som är nyfiken. Ni som orkar vara inne och läsa denna blogg, vilka är ni? Hur många barn har ni och vilken ålder?
Jag dör att få veta!😍💕
 
 
Kram//Sanna
Madicken

Jag är en snart 30årig trebarnsmamma bosatt i Pargas (ursprungligen från Kimito).. Har tre söner som är 6år, 3år och 6 månader 💙

Svar: Oj, 3 pojkar😍 underbart!💙
Susanna

Anonym

3 flickor, 13 år, snart 11 år och minstingen 8 år ❤ /Boa

Svar: Härligt, girlpower!💕😁
Susanna

Anonym

Blivande 29 åring, bosatt i österbotten, 3 flickor och en pojke, 9år,7år, blivande 10 månaders och sonen på 2.5 år

Svar: Vad roligt med läsare från Österbotten ☺️ och många barn där med😍 härligt!
Susanna

Linda

27 år från ekenäs. Min första blev 1 förra veckan 💙, hoppas på fler snart. Har även några fyrbenta barn. 🐈

Svar: Vad härligt med en 1-åring!❤️ då har man fullt upp!😅
Susanna

Sofia

Har också 6 barn. 3 pojkar och 3 flickor Pojke 13,flicka snart 12,flicka snart 10,flicka snart 7,pojke 5 och pojke 4 månader 🙂

Svar: Oj vad roligt, en till med 6 barn😍
Susanna

Johanna

31 år från Österbotten. Har 2 pojkar,11 år och 8 år. Hoppeligen blir det en till någongång :)

Svar: En till från Österbotten, vad kul!😍 då håller vi tummarna för en till någon gång❤️ härligt med två killar endå!💙💙😊
Susanna

Anonym

25 år. Har en av varje. Flicka på 2år blir 3 i nov. och sonen blev 1 i juni 😍 fullt upp, dagarna går i raketfart! och vill bara höjja på hatten för er o ett stort grattis. 😍 Här

Svar: Å tack så mycket! 😍 Ja, jag håller med om att dagarna går allt för fort, vart tog sommarlovet vägen tillexempel?!😅
Susanna

Josefin

28 år från Österbotten. Har fyra barn, 9 år, 7 år, snart 6 år och 8 månader (pojke, flicka, pojke, flicka ;))

Svar: Samma mönster alltså 😅 är så kul hur olika det kan bli och hur allt liv får sin början!😍
Susanna

Anonym

Har 3 barn, pojke som blir 9, pojke som är 6 och pojke some 3. Och väntar även nr 4, som borde födas på nästa års sida med god tur!

Svar: Ååå, grattis i massor! Vad spännande!😍
Susanna

Sabina

Tre barn, 2 pojkar och 1 flicka. Pojkarna 2 och 7 år( fyller 3 och 8 i november och december), flickan 5år. Är själv 36 år, från Sibbo. 😊

Svar: Härligt!😍
Susanna

Anonym

Jag har två barn, sonen 19år (flyttar hemifrån om två veckor) och dottern 17år. Sambon har två söner, 20 & 27. Som flyttat ut.
Bor i Ekenäs, alltid gjort det men på olika platser.
13årig innekatt finns oxå.
Kram / Diana

Svar: Härligt med så stora barn...... så kan man börja göra mera sånt man inte kunde medans barnen va små 😍
Susanna

Janina

Gift, bor i Lappvik och är 40 år. Har Fanny 20 år, Emil just 17 år, Julia 13 år , Celwin 11 år och lilla Edwin som föddes den 3 juli i år.. Har även 3 hundar, 3 katter och en kanin.

Svar: Ja där är det sannerligen också fullt upp!😍Underbart!❤️
Susanna

Anonym

Jag är 33 år, gift och 4 barns mamma från Täktom (Hangö)
Pojkarna (snart 14 och 12 år) och flickorna (9 år och 1 år 4 mån.) 💜😊 Även 1hund, katt, 3 kaniner och höns 🤭
//Sanna

Svar: Oj, där är en till som har fullt upp!😍härligt! Och kiva åldersskillnad på barnen!❤️
Susanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress