Susanna

September.
September är verkligen här nu! Imorgon börjar Aurora på dagis på riktigt och allt jag egentligen har kvar att göra är att vänta.
Vila, träna lite, äta bra, unna mig en tupplur under dagen och vänta. Vänta på att dagarna går och att liten vill börja titta ut småningom. Kan fortfarande inte riktigt fatta hur fort det gick igentligen?!
Men faktum är att våran "födelemånad" är här och snart, riktigt snart har vi en nyfödd i huset igen💗
 
Igår fick jag äntligen lillens kläder vikta och lagt fint i storlkesordning i byrån. Lite finns kvar att tvätta och spjälsängen tänker jag inte bädda före vi landat hemma igen efter bb. Även BB-väskan packade jag igår, och oavsett hur många gånger man gör det är det ändå alltid lika berörande, babyns första egna kläder man ska åka hem med, sååååå speciellt!
 
 
 
 
 
Även väggen i köket börjar fyllas med lite mer trevliga saker. Kalasinbjudningar för barnen börjar trilla in och så rådgivning lite offtare nu på slutet, tidigare var väggen fullklottrad med allt vi måste minnas inför skolstart, psykologmöten och inköpslistor mm, gillar verkligen mer då det ser ut såhär! 😊
Hoppas ni alla får en riktigt chill Söndag, bjuder även på en halva av mig själv iklädd mannens kallingar på sissta bilden, men det är verkligeheten det så ni må nu ta det som det är😄
puss//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress