Susanna

my kind of superpower.
Förutom att jag avlar vackra barn på löpande band samt tillverkar egen mjölk plus att jag är rätt så stark har jag utöver det ÄNNU en superpower som faktiskt är ganska fantastisk. Har ej ännu full kontroll över den bara, och är inte helt på det klara över hur jag egentligen gör, men effekten är följande;
 
Min man har idag:
-hängt och vikt tvätt
-plockat in och ur diskmaskinen
-bäddat ALLA sängar i hela huset
-damsugit
-gått ut med samt borstat hunden
-varit och handlat
-lagat mat
-städat undan i köket
 
Allt detta gjorde han utan att jag sagt ett enda ord!
DETTA är superkraft!
Jag bara satt i min fotölj imorse med ett särskillt uttryck i ansiktet och väldigt svarta tankar när jag gick igenom allt som jag måste ta itu med idag IGEN!
Mitt mindset låg endast på sysslorna och gnistorna måste ha slagit ut genom ögonen på mig, för som telepati började mannen ta tag och uppfylla mina tankar och utföra sysslorna en efter en och utan ett ord.
Hörde jag någon säga real witchcraft?!
 
Om jag bara kunde komma helt under fund med hur jag lyckas få detta till stånd kunde det bli en rejäl businessHIT. Jag tänker kurser och workshops och senare läger och onlinekurser i denna konst att med endast en blick få mannen i huset att göra ALLT och utan ett pip, (herregud fick till och med en öm kyss och choklad från affären innan han åkte till jobbet)
am i good or what?!
 
Tack vare denna egenskap har jag kunnat ta det lite lugnare idag och faktiskt hunnit sova ett tag mitt på dagen, flätat håret, målat om mina naglar och laddat inför mysFredag med favvogodis till mig och barnen.
En riktigt bra dag idag!🤣
Mutantmorsan tackar och kvitterar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress