Susanna

Tillsammans har vi 10 barn!
Igår fick jag min allra bästa vän till oss på besök. Denna människa har jag känt och hängt med ända sedan dagis och hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv ibland (känns det som)😄
Även hon har fem barn, två flickor och tre pojkar, precis som jag. Tillsammans har vi alltså 10 barn.
Dessa barn råkar även vara Leevis,Liljas och Lionels kusiner.
Vi har alltså rätt så mycket gemensamt och ändå är vi helt olika, och trots att vi är helt olika så är vi bästa vänner.
För det är ju det vänskap faktiskt handlar om, att finnas där, stötta, lyssna, garva och gråta, acceptera olikheterna och lyfta fram det bästa hos den andra!
Sånna här vänner växer då sannerligen inte på träd, det har jag fått erfara.
Sen får vi ju helt sjukt bra grupprabatt om vi semestrar tillsammans med våra 10 ungar😂
Hon är en keeper med andra ord!
 
 
 
Daniela lämnade dock sina tvillingpojkar hemma under denna visit, vi är alltså bara 11 pers som campar på våra 84 kvadrat just nu, men ingen klagar och vi har det jättegött!😍
Även Daniela driver en jättefin photo/familjeblogg,  så gå gärna in och kika, ni hittar henne HÄR!
 
Nu ska vi precis käka mat, det blev 1kg spaghetti med 1,7 kg köttfärssås! Hahhaaaa.... underbart!😂💖
 
Kram//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress