Susanna

Härliga höstlov & första lilla benpasset.
Vilken härlig dag. Solsken, ungarna är lediga och inga planer what-so-ever. Fattar inte hur alla orkar boka hela höstlovet med olika resor, händelser och program?! Här koncentrerar vi oss bara på att chilla och vara tillsammans och ta det lugnt haha💗
Vi gick ut hela familjen i det härliga höstvädret, och där stannade vi en god stund. Jag fick även till stånd mitt första enkla benpass med hjälp av mina minibands! Kändes verkligen jättehärligt att känna kontakten i musklerna igen och jobba upp lite mjölksyra!
Snart blir det nog återvändo till gymmet😊
Barnen lekte så snällt kurragömma i skogen medans jag tränade och vips hade vi kombinerat gemensam familjetid med lite träning!
(För att se alla övningarna jag gjorde, kolla min instagram-story!)
 
 
 
 
 
 
 
Snart väntar det lite Fredagsmys med godis och popcorn samt film såklart. barnen har valt Mulan som kvällens film, inget dåligt val!
Ha en verkligt skön kväll allihopa! Puss//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress