Susanna

Svåraste dagen på året.
Så åkte då Leevi,Lilja och Lionel upp till Österbotten till sin pappa i 4 veckor. Jag vill bara dö mammasaknedöden. För att inte tala om det är Aurora också extra gnällig idag nu när hon blev enda barnet kvar (tur får hon ett syskon snart) För att fördriva tiden samt samla oss lite åkte vi iväg till beachen bara vi tre.
 

 
 
 
Även fasst vi ibland känner oss rätt slitna och trötta och verkligen behöver en "time out" från allt ståhej nu som då slår det oss ändå alltid lika hårt då de tre äldsta åker. Vi är en sån sammansvetsad familj och gör verkligen allt ihop, så när huset plötsligt tystnar och dammet lägger sig känner man sig lätt väldigt tom och kan inte riktigt njuta av lugnet iallafall. Sedan är jag rädd för att bli lat också! Är ju ungarna som keeps me going och när det väl är lugnt och man har bara ett gap att mätta blir det även lätt att man finner sig själv i djupet av soffan med en påse kandy-king istället! Deprimerad och ligger och snorar krokodiltåtar i godispåsen samt tycker synd om sig själv för att man är så ensam och inga ungar som ständigt river i något hörn.
håhhåjaja...nej. Har ju faktiskt 3 st rum att måla om, sen drar ju även sommrens andra projekt på jobbfronten igång snart också, total makeover 2018, så borde nog kunna hålla mig sysselsatt.
Lite nya lekparker tänkte jag vi skulle utforska också, lillan och jag och så det härliga strandhänget!
Trots det är jag ändå bara halv utan hela dethär galna gänget. Ni får mig att tappa håret och bita av naglarna men gud ska veta att ni betyder allt för mig i hela vida världen!!
 
Någon mer som har erfarenhet av nyfamilj?😊
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress