Susanna

Måndag.
Min vecka började som så många andra, med lite kul jobb! Makeover Karis 2018 gick av stapeln idag och två lyckliga vinnare började sin innre resa mot ett nytt hälsosammare jag! Härliga kvinns jag åter får äran att jobba med och tillsammans delade vi många "ahaaa" upplevelser i gymmet idag. Det bästa med jobbet alla gånger, att få uppleva när människor finner glädjen i motionen, lär sig träna på rätt sätt, med rätt teknik och kanske får svar på frågor de undrat över länge antingen angående kost eller träningsteknik. Det går upp ett nytt ljus och motivationen till att ta hand om sig själv föds på nytt.
Älskar verkligen att få vara PT!
 
Först ut var ändå barnavårdscentralen och lyssna lite på bebbe i magen, hen mådde bra där inne och växer fint💓 mitt hemoglobin däremot fortsätter att sjunka. Jag fattar bara inte?! På mitt senaste besök mätte vi 108 och blev ordinerad järntillskott iform av en örtextrakt-saft som kallas kräuter, well, vid det här laget har jag hunnit sluka en flaska helt och räckte idag ut långfingret med högt självförtroende om att mina värden skulle ha slagit i taket.
104???
MItt förstånd räcker bara inte till?! Och inte känner jag mig speciellt trött eller andra bekymmer pga järnvärdet heller. Blev nu ordinerad lite starkare järntillskott i form av tabletter istället för nu borde det inte få gå ner mer.
Hoppas det svänger nu!
 
Efter förmiddagens "most-do`s" var det ju ungarnas choice och som jag anade blev valet stranden. Mycket bra val! Vattnet var så varmt och skönt att även valen jag befann mig mer i vattnet än på land och tillsammans hade vi vattenlekar, övade dykning och att göra volter i vattnet.......... ungarna var jätteduktiga på att röra sig under vattnet! Jag....... not so much.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vu kom hem passade jag på att skicka ut lite tränings och kost program medans barnen sköljde av sig i duschen, sedan åkte jag och Lionel in till stan för gymmet och ett benpass.
Skönt att få spendera lite qualitytime med barnen separat igen! Lionel fick härmed bestämma dagens kvällsmål och även det valet blev en 10-poängare!
Kvarg med vispad grädde och blåbär, hela familjens favorit!😋 Lilja var även ute i trädgården och plockade en skål full med röda vinbär som vi fick toppa våra skålar med....mums!
 
 
Jag för min del var snäppet mer bamsehungrig efter gympasset så jag surrade även ihop en tortilla-omelett!
 
 
Snorfian. Fortfarande vill det rinna.
Morgondagen ser vi alla fram emot, vi får nämligen besök av Auroras Framor och två farbröder vars ena även också har två barn. Dom hyr hus inne i Ekenäs och ska verkligen bli skoj att få umgås, grilla och bada tillsammans med dem och Aurora få träffa sina kusiner.
 
Men nu besöka sängen så man faktiskt orkar vara social imorgpn också!
Nattinatt//Sanna
Sarah

Härliga badbilder :)

Svar: Tack så mycket! 😌
Fitspiration By Sanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress