Susanna

Kvällens smoothie & ny plåtning.
Fick ju en ny blender av mannen bara sådär "suprise", vår gamla gick sönder för en tid sedan och har tjatat om en ny lite nu som då sådär sedan dess(okej, varannan dag, timme, minut). Jag är en riktig smoothie-lover samt att jag fixar mitt dagliga fettkaffe i en blender varje morgon! En blender är alltså ett måste i mitt kök och denna gången blev det en från Bosch. Den lär vara den tystaste i blenderväg och jag blev verkligen positivt överraskad 😊
Ikväll efter gymmet blev det att testa den för första gången, en proteinrik supersmoothie efter ett svettigt benpass och den bestod av:
-ananas
-banan
-kiwi 
-blåbär & hallon
-kvarg
-mandelmjölk
-chiafrön
Till den åt jag några riskakor. Ett komplett mål efter träningen sådana  här svettiga tider, svalt, frächt och gott!
(null)

(null)


(null)


(null)
Kolla in blåbär på framtanden 😂
Håll även utkik i framtiden! Kommer nämligen göra min absoluta favorit här inom kort också.... hulksmoothie, INGET slår den bomben!

Imorgon skall jag få äran att stå modell lite igen med magen i focus ❤️ har kommit i kontakt med en ny fotograf och hon behöver få lite bilder tagna till sin hemsida och till marknadsföring. Ska bli roligt med en photoshoot igen, var ett tag sedan jag sisst hade tid till sånt 😊
Sensuella gravidpics är kodnamnet och jag hoppas att jag och magen gör ett bra jobb och fotografen  blir nöjd med bilderna. 
Jag uppdaterar mer imorgon efter plåtningen och jag hoppas ni alla prövar på smoothien! 😍
Godnatt//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress