Susanna

Sommaren är kort.
Dagarna löper på och vi njuter av massa bad, spring och att göra ingenting. På Måndag är det dags för mannen att återgå till jobb så vi försöker verkligen att ta ut allt av de sissta lediga dagarna tillsammans utan någon som hellst stress. Försöker intala mig själv att vi ska behålla detta stressfria mode på även då det är dags att återgå till vardagen med skola och jobb, att inte låta höstmörkret påverka oss negativt och fortsätta vara mycket ute samt inte låta oss helt bli slavar under klockan och dess tider. En sak som är enklare sagt än gjort.
Än är det sommar kvar i varje fall! Igår var det utomhus som gällde från morgon till sena kväll, ungarna är ju galna i att bada så beachen är ju ett måste, sedan fikade vi på vårat eget lilla kafè här i harparskog. Jag och mannen kom oss iväg tillsammans till gymmet för ett överkropps pass och på kvällen blev det skogspromenad med våra vänner.
 
 
 
Även mina photoshoots har gått över förväntningarna! Det var en varm och härlig kväll som det begav sig av mot källan, jag befann mig nästan en hel timme i vattnet men det var så varmt och skönt att vi fick en hel del helt amazing bilder tagna! Platsen var helt gudomlig under solnedgång och när vi skulle återvända till bilen var det näst intill bäckmörkt.
 
 
En helt fantasktiskt plats mitt ute i skogen. Kände mig verkligen som "ett" med naturen och vi fick helt otroligt bra bilder tagna! Kolla min instagram-sida för mera ; fitspiration_by_sanna
Av graviditeten återstår nu 6 veckor, om nu lille typen vill stanna inne så länge ännu, gick in i vecka 33 igår. Fortfarande tacksam över att kunna träna och att få må så bra trots de jobbiga förvärkarna ibland. Även vädret ska ju bli aningen svalare framöver så i och med det tror jag även tröttheten jag känt den senaste tiden kommer att lätta. Idag vaknade jag före 7 igen tack vare att det är svalare i luften.
 
Ni ska ha en fortsatt bra dag allihopa, själv ska jag träffa vänner och kanske hitta på något kul denna Lördagen till ära. Vi hörs senare!
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress