Susanna

Pannkakor!
Har gått och fått lite dille på pannkakor nu den senaste tiden, i somras var det tacos varje dag och nu har vi liksom övergått till pannkakor var och varannan dag istället. Lätt å veva ihop tillsammans med barnen och idag var det Leevi som ville hjälpa till i köket. Samtidigt passade vi på att prata om allt mellan himmel och jord och vi hade väldigt skojigt!
 
 
 
 
Märks tydligt att vi är riktigt i slutet av veckan nu, alla har varit lugna och harmoniska idag, pysslat på med sitt, inge bråk eller extra gnäll. En riktigt skön dag har det varit.
Den enda som dock varit allt annat än lugn är ungen i min mage, han har luggit i en obeskrivligt obekväm ställning idag och jag har fått gå framhukad när det känns som om han precis ska kicka ut en fot genom huden på magen.
Bestämde mig för att ta liten egentid i en varm dusch här på kvällen medans barnen åt kvällsmål men tji fick jag! Hann bara duscha i fem minuter så befinner sig hela familjen i toaletten för att borsta tänderna och hänga med morsan. Till och med hunden står och glor på mig inne på toan och man kunde ju inte annat än att börja garva!😄
 
Imorgon är det Fredag och mannen blir ledig från morgonen. Vi tänkte försöka åka och träna tillsammans och besöka parken med Aurora, hoppas bara det blir bra väder,
 
Vi hörs igen //Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress