Susanna

Nr 4 i Top 10!
Har en stund alldeles för mig själv medans mannen åkte med barnen till lekparken. Man får verkligen vara tacksam! När man förklarar att man bara måste få lägga sig ner en stund hellst i tystnad med en mage (inte bebis) som svider och bränner( yup, magkatarr) och älskling förstår precis och packar ungarna i bilen och åker iväg ett tag💖
Nu ligger jag bara i sängen med öppet fönster och försöker fånga lite bris som ibland vill blåsa in, tänkte vila också men liten i magen fick en ordentlig hicka vilket ledde till massa bök och stånk för vår bådas del istället så beslöt mig för att gå och hämta datorn och blogga lite och se...... hickan slutade tack vare att jag rörde på mig lite. Det hickas offta i magen nu, liten tränar på att andas för fulla muggar och sväljer tack vare det alltid lite fostervatten då och då vilket leder till en massa hick.
 
Ikväll har jag en ny photoshoot planerad. Denna gången åker vi iväg till en källa för lite grymma solnedgångsbilder. Jag antar att jag gjorde ett bra jobb under tidigare plåtning för jag fick nämligen veta att Annika ( Annika M. Photography) blev utvald i top 10 av sammanlagt hundra stycken som skickat in svartvita bilder på en och samma vecka till Inspire- Digital or Not Fine Art Photography Magazine med en av bilderna vi tog nu senast! Bilden med mig kom på plats nummer fyra och en av juryns kommentarer lär har varit "Love it, so natural and lovley". Annika är verkligen en mycket skicklig fotograf och ska bli ett nöjje att få jobba med henne ikväll igen!
Denna bilden kom alltså på plats nr 4. För att kolla på mera bilder tagna av Annika klicka på länken lite högre upp i inlägget!
 
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress