Susanna

Lill-Lördag.
Jag hann bara skriva klart mitt förra inlägg imorse så ringde Liljas lärare från skolan och sade att Lilja nu har ont i magen igen och är lessen. Jag fick Lilja i telefon och hon sade att hon ville att jag skulle komma och hämta henne från skolan. Ibland känns det bara som att man knappt får klarhet i en sak så börjar något annat.
Lilja blev som jag förväntat mig snabbt frisk igen efter att jag hämtat henne och hon påstår att det är gröten på morgonen som gör så att hon får knip i magen. Vi får vell se efter imorgon när vi byter ut frukosten.
 
Blev med andra ord att ta med mig båda tjejjerna till gymmet idag. Vad jag sissta slutligen fick ut av själva träningen vette fän men det var ändå skönt att röra på sig lite och aktivera musklerna, om inte annat så för psykets skull. Har blivit att unna sig mycket extra i form av mumma till eftermiddagskaffet här den senaste tiden, börjar vara trött på att känna mig mer eller mindre rörelseförhindrad, stor och klumpig så kompenserar liksom med att äta istället hahha😄
Jag litar endå på att min kropp  kommer att återhämta sig ordentligt och att min ämnesomsättning får fart i och med amningen efter förlossningen och anser mig ha rätten att få njuta lite nu precis innan.
 
  
 
Kunde man gissa att jag är gravid från denna vinkel?
 
 
Girlpower på gymmet idag😍
 
 
 
Kalasat för mannen har vi också gjort idag, han blev väckt med pizza som önskat och efter det blev det kaffe med kladdkaka och glass. Sin födelsedagspresent fick han redan för ett tag sedan när vi besökte Clas Ohlson, han har nämligen varit i behov av en verktygslåda redan ett bra tag och när vi väl var där på Clas Ohlson och det fanns många att välja mellan så avslöjjade jag min plan och han fick välja sin egen.
Barnen hade ritat egna kort som de också gav och i det stora hela har vi hafft en riktigt bra dag. Jag råkade bara somna till en stund här på eftermiddagen och kände mig hemskt frustrerad när jag vaknade, det kröp i kroppen och fick nästan städmani igen.......tur så blev jag distraherad av kladdkakan och städningen glömdes bort!
 
 
Försöker ta en seriös bild på födelsedagsbarnet liksom.....
 
Här bråkar han med att lyfta upp skeden mitt i bilden varje gång jag knäpper ett foto......hatkärlek!
Älskade boysen!💜
 
Tack för tipset om att kolla spyttisar på Tokmanni också! Var inne där idag och hittade förpackningar med 3 stycken i så det blev ett med enhörningar på😊 fyndade även en tekopp till mig med leopardprint på.....så läcker! Kanske ni vill se bild imorgon?
 
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress