Susanna

Konsär ikväll!
Fredag är här och första nästan hela skolveckan är om några timmar avklarad. Vad är inte bättre för våran lilla (yeah right) familj än att fira detta med konsär på BossaNova ikväll?!
 
Jag vet inte om det är själva konsären som känns lite nervös eller vad det kunde vara för inatt var Leevi uppe ett varv och yrade igen. När jag sedan väckte honom imorse låg lakanet på golvet och han låg och sov på bara madrassen, detta var trots allt en liten sak om vi gämför för två veckor sedan, då hittade jag ju täcket i en hög utanför hans rum och Leevi kom även och väckte oss och frågade vad tusan detta är för något som han hittade i sin säng??,- han hade sin egen kudde i famnen och förstog inte riktigt vad det var där och då.
Jag kommer ihåg hur jag låg vaken under natten och tänkte att jag nästa morgon måste ta en titt under själva sängen för å kolla så att det inte synns någon mörk fläck eller dyligt i madrassen eller i golvet. (kollat på någon enstaka exercist-film för mycket men i dessa dessperata lägen går man igenom precis alla möjligheter)
 
Leevi frågade nämligen igår hur många som kommer att komma på konsären? Kanske inte var så smart att då svara honom att det åtminnstone sålts 1.300 biljetter redan 😅. Vi laddade även inför denna Fredag med att lyssna på artisterna på YouTube igår så jag antar (hoppas) att det kan vara det som kanske störde nattsömnen litegrann denna natt.
 
Jag själv är nöjd över att min tid för fransfix ägde rum just igår så har vi uppdaterade fransar iallafall inför ikväll😄 sen är det så spännande nu när vi bokar in nya tider också.....nästa tid har jag 13.9 så då sa vi att ifall jag nu skulle befinna mig på bb eller liknande så vet hon ju varför jag kanske inte dök upp då, och sedan där på följande bokad tid 10.10 har jag redan bebis med mig till salongen😍. Helt otroligt!
Samma är det när man går i affären snart,,,,,, åtminnstone jag blir jättelöjlig när utgångsdatum på jogge och dyligt i hyllorna ligger nära kring mitt förlossningsdatum och tänker att "åååååh... när denhär joggen går ut har vi redan bebis!" allt blir så himla pirrigt ju närmare beräknat man kommer.
Än har jag att fixa blöjjor, amningskupor, lite kläduppdatering och organisera lillens skåp och hoppas bara jag kommer hinna med allting före han anländer?!
Men inte idag. Idag ska det städas och köras ett varv till veterinären igen med min mors katt, sedan försöka hitta något att ha på sig ikväll och njuta av en hoppeligen superbra konsär tillsammans med de bästa typerna i hela världen!💗
 
Hur ska ni spendera Fredagsmyset?
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress