Susanna

Onsdags-bak!
Ingen av mina ungar har varit lika galna i å baka som min lilla Aurora, och idag när hon äntligen mår bättre så är det ju självklart att vi fixade till lite gottis!
Dukade även upp med glitter-champagne glas och finkaffekopp bara för att....tja....det är Onsdag och solen skiner, gumman har tillfrisknat och livet är härligt!💗
 
 
 
 
 
 
Dessa gjorde vi på smör,socker & mörkt farinsocker,raw cacao, havregryn och kaffe och blev så otroligt smakrika!
Hur offta brukar ni baka?
Kram/Sanna
J

Skrev t.o.m. en låt om att jag var bagare en gång...:) En av de c.a. 500 som jag skrev. En liten dröm jag hade ett tag i slutet av tonåren. Men att faktiskt baka och göra det gott, är jag inget vidare på alls haha. ;)

Svar: Låter som en fin dröm! Bara att ta fram kaveln och börja förverkliga :)
Susanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress