Susanna

Framtidsplaner & Intressekoll
Då hade jag ännu ett givande veckoslut bakom mig. I Fredags åkte jag ju alltså upp till Grankulla för träff med mina klasskamrater. Som vanligt efter dessa träffar är jag otroligt trött efteråt. Så otroligt tacksam och tillfreds jag än är efter våra träffar så går vi alltid  enda in på djupet och bearbetar våra egna erfarenheter samtidigt som vi lär oss att använda oss utav dem för att hjälpa andra. Det är en tung process och huvudet är rätt så grötigt efteråt!
Får lägga till då att lillen åter ha vaknat mellan 5-7 gånger per natt de senaste två nätterna så befinner mig lite i någon sorts bubbla för tillfället.
 
Trots det har jag börjat skissa lite på en ny form av Coaching jag skulle vilja verkställa innom en snar framtid. Ett paket för alla som känner att de skulle behöva krydda sitt självförtroende lite och tycker att de behöver en knuff i rätt riktning mot att börja uppskatta sig själv igen.
Orsakerna bakom den sviktande självkänslan kunde vara tex. mobbning, dåligt parförhållande eller att man fasstnat i mamma-rollen lite och glömt bort sig själv på vägen.
Att man häller och häller även fasst koppen är tom ungefär.
Jag skulle förutom mina PT-erfarenheter även sätta in min erfarenhets-expertis och på så vis bilda ett paket omfattande träning-kost och själv-healing.
Råd om hur du fyller koppen igen, och denhär gången med rätt sorts energi.
Vad tros om detta? Känner du, eller vet du någon som känner någon som kunde ha nytta av en sådan här grej?
 
 
 
Får se vad år 2019 för med sig!
💗Sanna
 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress