Susanna

Hjälp mig välja glasögon!
Aaahhhhh..... sportlov (och inget wilma 😉) Vi började denna Måndag med stallet och fika på tumis med Leevi. Imorgon åker mina 3 äldsta barn upp till pampas och det trycker i bröstet på mig redan. Mer om det tar vi eventuellt när det är ännu mer aktuellt för nu tänkte jag nämligen tipsa er alla som använder glasögon om en sida vid namn Favoptic.
Ni kanske redan är medvetna om den, men jag däremot visste ingenting innan min kosmetolog tipsade om denna sida senast jag fixade fransarna.
Favoptic säljer alltså glasögon och linser förmånligt på nätet och det bästa av allt är att du kan beställa hem upp till 4 olika par för testning innan du bestämmer dig!
Det tog 2 dagar från att jag gjort min beställning så hade jag paketet i postlådan, nu får jag pröva glasögonen hemma i lugn och ro, och när jag bestämt mig för vilka jag vill ha, ska jag bara pricka i var i linsen mina pupiller hamnar någonstanns med en röd penna som kommer med paketet, fylla i min blankett och sedan skicka tillbaka test-paren. Mina glasögon tillverkas sedan utefter mina ögons behov och så får jag hem mina nya brills på posten när dom är klara!
Det svåraste är ju bara, vilket par ska man välja?
 
A.
 
B.
 
C.
 
Eller D.
 
 
Det bästa av allt är ju att glasögonen är väldigt förmånliga! Så om jag skulle råka välja fel eller tröttna så kan man med gott samvete beställa nya för omväxling.
har ni någon favorit bland dessa?
Leopard är ju iaf en självklarhet för mig!😁...och gillar starkt par A & D.
 
Puss//Sanna
Anonym

Kan inte bestämma men B & D ser bäst ut.

Svar: Lutar starkt åt D! 😊
Tack!
Susanna Mäkelä

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress