Susanna

Bebisgrejs Vol 2 coming soon!
Mitt förrra inlägg " de 3 mest onödigaste bebisgrejjerna" fick mycket positiv feedback och detta blir jag så otroligt glad över! Det bästa är ju när vi alla supermamas sätter ihop våra gravid/amningshjärnor och öser på med tips och råd och samtidigt hjälper varandra!💖
Det verkar som att just inlägg kring familj/bebis/graviditet intresserar mest här på bloggen.
Har för tillfället upp en liten förförågan på min insta-story kring just vad som intresserar mest, babis/familj eller träning/kost. Gå gärna in och svara på det så vet jag vad jag ska sätta lite mera energi på.
Om ni trycker på "Länkar" på  bloggens framsida finns där en direkt länk till min insta!
 
Efter förra inlägget kände jag även att...."Damn, skulle ju ha funnits många fler grejjer att gå igenom" och mycket riktigt så fick jag en kommentar om jag inte kunde ta inlägget i repris och gå djupare in vad som behövs innför en bebis hemma och vad som är onödigt och så vidare.
Jag är jättepeppad över detta kommande inlägg och tänkte först fråga om något mer önskas i  samband med det?!
Skall jag slänga in BB-väskan i samma inlägg tex?
(kan bli så full i skratt när man läser ett gravid-magasin och går igenom deras listor med "bra saker att ha med sig till bb" ,personligen skulle jag inte packa med lika mycket för en veckas utlands-semester😂)
Men som sagt, ett bredare inlägg kring prylar och grejs inför bebis är på kommande och känner ni att ni vill höra min åsikt eller erfarenhet kring något annat innom samma ämne så passa på att släng in det här och nu. Tillsammans hjälps vi åt och peppar varandra!💗
En fortsatt mysig Lördag önskar jag alla er!
Puss//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress