Susanna

Vår efterlängtade son äntligen här!
Ekat lite tyst här och ni alla kanske har kunnat gissa att jag äntligen fick åka in till BB.
Dock kom ju allt lite som en överraskning helt plötsligt i Fredags och jag och lillkillen ( vi fick en liten prins 💙) fick åka ambulans till Lojo, vi var även de första som fick uppleva konceptet " barnmorskan på fältet" vilket betyder att de även skickar ut en till ambulans med en barnmorska i som mötte upp oss på vägen mot Lojo.
Ambulanserna möttes i korsningen vid Dragsvik och det hela såg kanske aningen dramatiskt ut. Dock hann vi faktiskt fram till BB och jag slapp föda på landsvägen😊
Jag kommer skriva en förlossningsberättelse lite senare när huvudet hunnit komma med litegranna, har fortfarande lite svårt att greppa att jag faktiskt var på rådgivningen kl 9.45 i Fredags, 10.30 gick vattnet med en rejäl smäll och klockan 1 minut över 13 är guldklimpen ute!
En helt fantastisk upplevelse åter en gång och vi är så otroligt lyckliga hela familjen just nu och bara njuter av varandra!
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress