Susanna

Marknadshelg.
Den årliga marknaden har ägt rum här i Ekenäs, inte för att det spelar mig personligen så stor roll, särkillt inte så på slutet av denna graviditet som jag är (rullar ju fram). Men dit for vi hela familjen, Lilja hade bestämt med sin bästis att gå på tivoli så hon var där hela Fredagen medans vi andra gick på marknaden tillsammans. Alla fick vi något vi ville ha, mest nöjd är jag över pojkarnas val, de ville ha varsin träbössa som de sedan målade enligt egen önskad design här hemma. Bland alla plastgrejs och annat onödigt var jag jättenöjd över att de ville ha just de bössorna!
Aurora älskar ballonger, även om hon använder den mest till någon form av boxnings-säck (jepp, vi har klart vad hon ska få till julklapp!) slår, sparkar och kör sina ninja-mooves på den här hemma, någon form av anger-management, så en sådan blev det där och hon var nöjd så. Mannen köpte en ny kepa och jag fick min alldeles adorable vintermössa som jag gick och spanade på länge!
 
 
 
 
 
Alla nöjda och glada med sina inköp. Jag skulle ju i och för sig önskat mig en bäbis också, som grädde på moset men är ju bara Lördag ännu. För att öka på spänningen lite åkte precis mannen iväg för oljebyte på bilen, lite extra spice Lördagen till ära. Lionel har även gått och dragit på sig en förkylning, snorar och har ont i halsen och är ganska så säker på att det blir feber till natten. Får hoppas det bara inte smittar på mig!
Här är även jag och min nya mössa....... och tja, en jätteklubba jag köpte i hopp om att det skulle vara äkta polkagris, det var det inte. Men skit i det för är så jäkla nöjd med mysse, kanske rent av föder i den..... om jag nu föder nån gång.
Ursäkta Lördags-ironi-humorn.
Puss & Kram // Sanna
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress