Susanna

bloppis.
Aaargh, nee... blidde ju ingen bebis igår i varje fall. MEN! jag drömde äntligen inatt (råkar vara en utav de få som offta drömmer om saker som kommer hända) och jag drömde att vattnet gick inne på toalettgolvet. Så jag antar att det är så min förlossning kommer att starta denna gången också.
Känner mig trött och lättirriterad, klumpig och otymplig, allt är som det ska vara i dethär skedet med andra ord😆
 
Vi staradae denna Lördag med en lite lyxigare frulle alla tillsammans. Efter det blev det en tur in till stan på jakt efter en ny bröstpump och amningste (kommer att göra ett skillt inkägg med allt värt å tänka på samt införskaffa inför en lyckad amning! Efter att ha ammat 4 barn lär man sig en hel del om vad som är värt att satsa på och inte.) Desvärre var apoteket stängt så det får vänta till Måndag. Istället besökte vi ett loppis och jag lyckades fynda en fördelsedagspresent till Lilja.
Både lilja och Lionel fyller ju år i början av Oktober, Lilja den 1:a och Lionel den 4:e, och Lionel var till och med beräknad till den första Oktober men tur var så gick han över tiden några dagar så de slapp ha födelsedag samitidigt. Nu blir det ju verkligen spännande att se igen då liten i magen är beräknad till den 28.9 hur pass tätt inpå varandra barnens födelsedagar blir.💗
 
 
Något vi uppskattar i vår familj! Långa utdragna frukostar under helgen, blir nästan frulle och lunch ihop då vi ibland latar oss ända upp till klockan 11 på förmiddagen.
 
En till sak jag fick gjort. Bäddade litens säng även fasst jag sade att jag ej skulle göra det före vi kommit hem från bb, kunde inte bara låta bli! Babynestet råkade jag hitta begagnat på facebook för en billig peng.
och denna pingla väntar så på att sitt småsyskon skall titta ut, full av förväntan på att få börja hjälpa till att sköta liten. Frågan lyder hur denna liten kunde bli så stor helt plötsligt?!
 
Detta superhäftiga kit är till salu också! Känner ni någon i behov av bilstol,vagn med både sitt och liggdel, skötväska och skötunderlägg med klös så säg till här! Använt endast av ett barn och förvarat innomhus!
Kunto-priiiima med andra ord!😍
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress