Susanna

Lördagsplaner.
Här har vi sovit lite bättre inatt. Lilla A sovde först en stund i egen säng men efter första amningen beslöt jag mig för att ta honom på armen och så sov vi sedan resten av natten, tillsammans i min och mannens säng. Hade staplat upp en mur med kuddar mellan mig och mannen så vi hade vårt egna lilla "babynest" jag och lillis haha....
Sovandet kunde heller inte ha kommit i bättre tidpunkt! Jag har nämligen bestämt träff med min goda vän Mimso idag. Tillsammans ska vi köra lite spa-treatment med hårinpackning, lite ansiktsmask samt bastu, känner verkligen att det är sååå välbehövligt!
Hon ska även hjälpa mig att färga håret (noup, har inte fått det gjort ännu) sen ikväll blir det troligtvis en skräckis med något gott till. Funderar på att se filmen "Hereditary", någon som har sett den?
Själv är jag inte så värst förtjust i skräckisar längre.......har blivit en sån jäkla mes på äldre dar samt att jag har en förskräckligt livlig fantasi! Men jag vet att både mannen och Mimso röstar för denna film så är automatiskt i underläge😄
 
 
 
Jag hoppas på en svinmysig...........tjejkväll?...................................... nä usch vad detdär lät fjolligt! 😆
Jag kör om!
Jag hoppas på en grym bastukväll....... fullt ös medvetslös!
Hell yeah.
Rock.
 
Sådär!
 
 
Puss//sanna💗
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress