Susanna

Lite lugnare helg & första vagnturen.
Vi har en näst intill sömnlös natt bakom oss igen. Lilla gubben hade magknip åter en gång och jag och mannen turades om med att massera och finnas nära till ca en 03.00 inatt då han ätnligen fick tag i sömnen i egen säng💗 imorse steg jag inte upp förräns vid halv ett.
 
Som tur är så befinner sig Leevis, Liljas och Lionels pappa i Ekenäs under denna helg, så det gkorde inte så mycket att jag låg och drog mig så länge imorse för de hade redan hunnit åka iväg och spenderat dagen tillsammans med honom. Vi får återhämta oss lite här efter våran sömnlösa natt och bara chilla och mysa jag, mannen, Aurora och lillis.
Trots tröttheten kände jag att jag ville komma ut lite idag, bestämde oss för att gå ut allihopa tillsammans och lillis testa köra vagn för första gången!
Han gillade det och sov sött under hela promenaden😍
 
 
'
'
'
 
 
 
 
Sånna här dagar då man känner sig allmänt slut är det bara så himla tacksamt att komma ut i friska luften tillsammans med dom som betyder allra mest och kassta lite höstlöv!
De bästa sakerna i livet är endå gratis!💖
 
Imorgon kommer jag att lägga upp ett recept på unbaked cheescake jag fixade till igår till Fredagsmyset! Så himla smarrigt, enkelt och gott😍
missa inte det!
Kram sålänge //Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress