Susanna

Telepati med bebis.
Vaknade halv fem och kunde inte besluta mig för om jag skulle ligga kvar eller stiga upp, nästan i samma ögonblick vaknade även bebis i magen och började föra liv i magen så tillsammans beslöt vi oss för att stiga upp och fånga denna morgon💗. Helt otroligt hur det lilla livet tycks "känna av" mina tankar och ger mamma en innre impuls om hur vi ska göra, älskade ofödda unge!
 
Nu återstår det bara att se om min äldste känner doften av mitt nykokade kaffe och infinner sig i köket innom kort. Den ungen har varit besatt av kaffe i år redan, han älskar bara att sitta och dricka kaffe med oss och samtala om dittan och dattan....... så är han även morgontupp med.
Idag ska vi ha en riktig hemmadag, en välbehövlig sådan efter vår utflykt igår. Ska bland annat bädda rent i sängarna, sätta upp en ny tavla i Liljas. Lionels och Auroras rum, ställa in böckerna tillbaka i hyllan i rummet, byta lampa i Leevis rum, fixa med tvätt, hämta upp en ektorp-fotölj jag hittade på torget.fi (so excited!) och så ska jag även försöka ta tag i mitt eget klädskåp och rensa bort sådant om inte används och ska läggas in på loppis. Är så urdålig på sånt! På tok för lat för att orka pris-sätta, boka loppisbord och sedan uppdatera bordet med jämna mellanrum. Men nu till hösten ska jag ge det ett försök igen.
Men innan jag kavlar upp ärmarna ska jag allt ge mig själv lite quality-time med netflix och nya avsnitt av "Orange is the ner black". Äntligen har 6:e säsongen släppts och nu har jag äntligen lite tid före alla vaknar att gotta mig med nya avsnitt!😍
 
Även nya mysbrallerna ropade på mig från kassen tidigt denna morgon. Det står "incredible" längs med ena benet och gör sig riktigt bra tillsammans med min "Team 9-months" t-shirt" eller vad tycker ni?😘
 
Ha en superbra morgon hörni!
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress