Susanna

Pytondag!
Vaknade vid 12 idag, kan inte fatta hur alla mina dagar kan se så olika ut?! Var iallafall jättetrött och illamående så inte långt efter första kaffetåren fick jag lov att gå och lägga mig igen.
Även endel saftiga sammandragningar har vi lidit av och denna tryckande värme gör ju inte saken bättre den heller.
Jag väntar på mitt läkarbesök om någon vecka, ska bli intressant å se hur mycket jag är öppen redan med tanke på att jag ibland har rätt jobbiga förvärkar 😨
Undrar sa flundran.
Nu lagar älskling lite mat som jag ska försöka peta i mig. Blir första målet för idag förutom smoothie och en proteinbar, hungrig är jag inte och allt smakar trä. Köpte ändå chips tills ikväll så kanske jag knaprar lite på dom sen senare tillsammans med barnen. 
Ville så gärna följa med familjen in till stan och svalka mig lite i affären så tvingade mig i lite kläder (dom nya jag shoppade sisst) och följde med. Tungt som attan var det och jag gick  långsammare än den äldsta människan vi mötte på hela butiksrundan och höll mig om magen, bebis hade även en enorm hicka så det blev lite bökigt.
Nu ligger jag och vilar igen, inge gym idag inte!
Mina morföräldrar startade precis mot båten och tillbaka till Sverige igen, nästa gång dom kommer har vi troligtvis våran lille bebbe på utsidan. Dom kommer alltid ett varv om hösten passligt till Liljas och Lionels födelsedag så antagligen har vi även bebis med oss vid kaffebordet då också! 😊❤️
(null)

(null)
(null)
Detta var alltså de svarta byxorna jag köpte och matchade dem med en tunn rosa topp. Båda från Newyorker 😊

(null)

Sissta fikan för denhär gången tillsammans med min mormor och morfar. Vi har käkat över 10 liter glass denhär veckan! 😂
Antagligen blir det viloläge resten utav denhär dagen för mig. Eventuellt hoppeligen förflyttning till vardagsrummet lite senare för film med familjen.
Hoppas ni alla mår bra och orkar i värmen!
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress