Susanna

Nattliga äventyr.
Näe, ingen björn såg vi och jag är faktiskt rätt så nöjd över det! Jag var skitnervös där bak i bilen när vi körde runt i skogen och det blev mörkt! Skog och mörker är verklligen ingen bra kombo om ni frågar mig, morsan berättade om en gammal gubbe som lär bo i ett övergivet hus helt aslångt inne i skogen, utan el och vatten......han lär ha blivit knäpp eller nåt efter att hans fru dog och lever nu helt isolerat i mörkret ute i skogen😱 vi körde förbi och såg taket på rukklet där han lär bo och jag fick lägga mig på golvet bak i bilen och huperventilera lite så jäkla asläskigt det var!!
Sen hittade vi även ett kors mitt ute i ingenstanns?!! Vem i hela världen fixar ihop ett kors och placerar mitt ute i skogen?
Mitt skitzohuvud sade ju att det säkert är gubben som begravt sin fru där, han kanske rent av tog livet av henne eller något och begravde sen bara mitt i ingenstanns, eller så måste det vara någon sekt som rör sig där och offrar liv typ nattetid ( kanske jag har sett en och annan skräckfilm för mycket, och har alltid hafft livlig fantasi)
Många hjortar, en älg, massa nattfjärilar såg vi i allafall. Jag var hemma igen vid ett och stupade isäng. Upplevelsen var en klar 10 och förutom popcornet som kostade 95 cent var kvällen helt gratis!! 🤣
Först åkte vi ju självklart till platsen där mannen hade påkommit bajset bara en bit från vårt hus. Visst kan det inte vara annat än björnbajs detta?!! Låg två mindre och en bamsehög nästan helt brevid varandra i diket.
 
Alltså gud korset! Vem fan gör sånna och placerar här?? Inget annat konstigt såg vi runt platsen. Hoppas bara någon begravt sitt lilla marsvin eller nåt heh.....
Björnligan på span!😄 Detta var helcoolt och tänkte faktiskt om man skulle göra samma sak med barnen nån kväl fasst kanske utesluta alla de värsta mördarhistorierna som jag kom upp med här i inlägget haha..... bara åka ut en kväll och spana på hjortar och älgar från bilen, ta med lite snacks och äventyra in the hoods! Tror verkligen mina troll skulle uppskatta detta!
 
 
Vi vaknade halv 11 idag, skönt. Har avnjutit frulle (vissa under bordet) damsugit och torkat av i köket. Nu hade jag faktiskt tänkt utföra ett hemma-gym-pass! Måste bara låta frukosten sjunka lite till, äter som mest på morgonen! Då kan man ösa i princip hur mycket som hellst och botten tycks aldrig vara nådd. Idag blev det tre hela mackor plus självklart den traditionella gröten, Tar en stund att smälta före man kan börja träna!
Jag önskar er en trevlig dag, här regnar det men det må kvitta. Det är inte som om jag är påväg ut på promenad direkt buhahhaaaaaa.....❣
Kram//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress