Susanna

Fullspäckat.
Huh, vilken dag. Vaknade sent med Aurora, alla andra hade stigit upp redan och fick aldrig riktigt tag i dagen känns det som. Hann bara få ner gröten så bar det av mot lekparken där alla ungarna sprang av sig i en timma ungefär, efter det blev det lunch på pizzeria med hela bunten (blev två långbord för att få plats) jag svettades som en gris och det kändes som att väggarna höll på att rasa ner över mig så fick gå ut och försöka nypa tag in lite luft (tackar det låga hemoglobinet). En kebabrulle fick jag ändå ner och efter det fick jag änltligen lägga mig ner och vila då jag hade tid för fransfix, lyx!😊
Var verkligen välbehövligt att få komma iväg en stund ensam idag, så många runtomkring en hela tiden när man har gäster och även fasst det är hur trevligt somhellst att få träffa släkten så behöver jag en andningspaus nu som då. Åkte även via gymmet för ett snabbt men effektivt träningspass, 3 övningar supersets för bicep/tricep, hela workouten tog allt som allt 30 min och armarna var helt slut. Med andra ord är det aldrig fråga om tid när det handlar om att hinna träna eller inte😉
När jag väl  var färdig på gymmet var det tänkt att vår familj plus kusinbarnen skulle ha åkt iväg på ett kvällsdopp men Lilja hade plötsligt börjat må jätteilla så hon och jag fick komma hem och vila istället medans dom andra var och doppade sig. Denna väme alltså! Hur härligt det än är med ordentlig sommar ställer den till ett och annat med kroppens alla funtioner när det hållit på för länge.
Nu ska vi bara chilla och se en ny film som kommit på viaplay, vi råkade hitta Ballerina med Lilja så eftersom vi inte kunde hänga med på kvällsdopp med dom andra är det vi som bestämmer film ikväll! 😊
 
 
Från lekparken. INte lätt att få en anständig bild med dethär gänget inte!😄
 
 
Några alldeles underbara bilder på lilla Aurora från ikväll som mannen hade knäppt på stranden.💗
 
Hoppas ni alla har det bra i värmen!
//Sanna
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress