Susanna

Godmorgon Lördag!
Vi började Lördagsmorgonen med ett raseriutbrott vid frukostbordet då jag lagat för lite smörgåsar till 10-åringen och en banan verkligen inte gick för sig att kompensera med!
Hohhoojaja säger jag bara, är det nu hormonerna börjar sätta in eller? Känner mig som mamma inte riktigt redo för det än, har ju fullt upp med att hålla mina egna hormoner i styr liksom😆 "forever tonnåring" eller något liknande för fullvuxen, det blir man ju aldrig!
 
Idag är det äntligen dags för lite uppdatering av denna mamma! Ni vet, man har varit gravid i 40 veckor, en förlossning och sedan de första mest intensivaste månaderna med en ny liten krabat man ska lära sig känna.
Nu har jag kommit till det skedet att det är dags att "fräscha upp" sig lite.
Min vän Mimso kommer till oss idag och tillsammans skall vi ta oss ann mitt hår inför dopet nästa vecka!
Som alltid när man skall fixa håret så flyger ju tankarna hit och dit...... har varit blond större delen av mitt "vuxna" liv även fasst jag är mörk egentligen (tror jag...kommer ej ihåg längre) förutom ett undantag när jag väntade Aurora och av någon underlig anledning ville vara brunett (hormoner igen?)
Det varade trots allt inte länge och så var jag tillbaka till mitt ljushuve igen haha....
yepps, här är jag med mitt glada gäng för en sådär 4 år sen! Jag med kort och brunt hår och bra om Leevi hade 4 tänder i munnen ens hahhaa😍
 
Ibland värker det i mig att vara brunett igen, ni vet....man ser en film där huvudrollen är en klok snygg brunett med värsta svallet dessutom och du vill bara vara likadan, men faktum är att du är lika dum som du ser ut, och vore du inte blond så har du INGET att skylla på, då du tex alltid parkerar för långt från automaten i parkeringshuset och måste praktiskt taget hänga ut från bilrutan för att nå knappen! (yepp jag pratar om migsjälv och detta är sååå jag varje gång! Hatar verkligen parkeringshus!)
 
Knepigt sånthär.
Hur som haver så ser jag fram emot denna Lördag med bästa sällskapet, alltid roligt med "tjejkväll" och lite "mäm-gläm"!
Vi blev ju så jädrans tjusiga sisst med!
 
 
Vad är det annars med ålder....... vissa blommar ju inte förens tidigast 30-35+ 😆
Alla ni tjusiga tjugisar där ute.......the best is yet to come!💖
 
Kram//Sanna
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress