Susanna

Effektiv benträning utan vikter!
Måndag är här och jag har fortfarande Aurora hemma, om jag skall vara riktigt ärlig tror jag vi njuter av det lika mycket båda två!
Tänkte jag skulle höra av mig senast imorgon och fråga hur det ser ut med magsjukan på dagis, om det är många som insjuknat eller ser det ut som att smittan har avtagit, annars tror jag bestämt att hon får gå i slutet av veckan som vanligt.
Här hemma har vi njutit av långsamma mornar, hjälpts åt med hemmasysslor, målat, lekt på mattan i barnrummet (har på äldre dagar hittat tillbaka till att sätta mig ner och leka! fantastiskt hur avstressande det kan vara!) och mellan varvet kollat på lite film.
Där emellan går mina tanker till morgondagen, imorgon hoppas jag att vi får besked angående namnet på liten.
Frågan är, vad gör jag om svaret inte blir det jag vill höra?!
Jag tror, hoppas och vill ju att vi ska få grönt ljus, namnet är fint, unikt och under några omständigheter inte fult eller kränkande på något sätt! Varför skulle han inte få heta så?
Men sen igen så lever vi i krångliga Finland där "thinking out of the box" kanske inte är det mest omtyckta och jag fruktar för alla slipsnissars åsikter där i Huvudstaden som ska få bestämma om mitt barns namn skall få gå igenom eller inte.
Well, well....tänker iallafall inte ge upp så lätt och först och främst är det bara till att vänta och se vad morgondagen utvisar.
 
Som lovat så hade jag tänkt dela med mig av några effektiva övningar du kan göra hemma. Jag älskar ju att träna ben, och följande övningar är utan att ljuga de mest effektivaste jag gjort.......någonsinn!
Jag måste varnar er, om ni utför denna benträning finns det viss risk för att toalettbesöken kan bli aningen utmanande den kommande veckan. Träningen slår verkligen ut nervsystemet totalt så kör lugnt i början!
Inlägget jag länkar till HÄÄÄÄÄR är från min förra blogg.
Inga som hellst redskap behövs alltså utan träningen utförs endast med din egen kroppsvikt, inlägget visar ju endast träningen i bilder och text och jag ber tusen gånger om ursäkt för frisyren och den allmänna stylingen i inlägget hahhaa (ni minns detdär med blomning när man är 30+😂) anyway, jag tänkte jag skulle filma hela träningen då jag gör den imorgon och lägger upp senast på Torsdag!
Så om det är något som är oklart, fråga eller så väntar ni på video i slutet av veckan!
Super-effektiv benträning alltså och en utav mina alla tiders favoriter då det kommer till hemmaträning samt träna utan vikter!💗
Önskar er alla en super bra start på veckan!
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress