Susanna

En riktigt god morgon!
Vi har fått sova inatt! Jag vaknade i exakt samma ställning som när jag gick och lade mig i gårkväll, helt fantastiskt!
Trött är jag visserligen, för det konstiga är ju att jag tutar och kör på med rätt så bra energi när man går på sömn-minus, men efter att fått sova ordentligt en natt och går över till sömn-plus, ja då är det som om kroppen verkligen känner av hur pass mycket efter man ligger med dethär med sovandet och man blir slö och tung i både kropp och själ.
Idag ska vi åka till gymmet, Aurora och jag, dags för ett benpass och tänkte se om jag skulle få övningarna filmade och kanske uppdatera YouTubekanalen lite.......vad tros om det?
Efter det ska vi hämta upp pizza och något gott till efterätt också, ballonger måste vi också ha. Mannen har nämligen födelsedag idag......hela 24 år fyller min älskade toyboy och det ska firas med hans favvopizza till frukost när han vaknar efter nattskiftet. Aurora skulle vilja baka något men få se vad vi hinner, De andra barnen ramlar in efter tolv och då blir det livat i huset igen.
 
Ett hipp hipp Hurra till den finaste, härligaste, mest älskvärda mannen och pappan i hela världen!!
Vad vore vi utan dig?!
 
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress