Susanna

Bilder från plåtningen.
1:a Augusti idag, och från och med idag kan vi säga att vi får bebis i nästa månad. Känns helt sjukt hur tiden har kunnat gå så fort?!
Värmen börjar nog ta kål på mig en aning, har på känn att det är den som gör att mitt mående kasstar hemskt mycket från dag till dag. Blir lätt illamående och måste knapra på något nästan jämt så att inte blodsockret börjar svajja, svetten rinner och luften är tung och ingen ställning överhuvudtaget känns bra att vara i särskillt länge.
Både igår och idag har vi varit nere vid badplatsen här nära där vi bor och det är vell kanske enda platsen jag känner att min kropp kan slappna av lite, i vattnet. Där är jag viktlös och det är svalt och skönt.
Imorgon är det dags för en till photoshoot och även Fredag-kväll är bokad för plåtning.
Idag går även min kväll åt till lite jobb i Karis så jag hoppas verkligen min kropp är villig att samarbeta resten utav denhär veckan.
Fick några utav bilderna ifrån min förra photoshoot och man blir ju alltid lika glad över lyckade bilder!😊
 
Fotografen heter Annika Männikkö och är verkligen duktig! Imorgon blir det plåtning ifrån en källa med hoppeligen en fin solnedgång, ska verkligen bli roligt!
 
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress